5 lipca 2016

Barbakan #3 - brama (do SDKu)

W trzeciej części cyklu przedstawiającej makietę "Barbakanu" przeznaczoną do Staromiejskiego Domu Kultury, w którym bitewniakowe rozgrywki prowadzi Klub Gier Bitewnych "Dębowa Tarcza", przedstawiam środkowy z trzech modułów, jakie składają się na całość makiety (dla przypomnienia: część pierwsza - lewe skrzydło oraz część druga - prawe skrzydło), tj. bramę wjazdową.


O samym module nie ma co się za długo rozpisywać - jest, jak każdy widzi ;). Opcja otwierania bramy na zawiasach była, ale mechanizm nie wytrzymał próby czasu. Póki co wrota są fest zamknięte jak Ścieżka Umarłych we "Władcy Pierścieni", natomiast jest szansa, że już po wakacjach, i kolejnych warsztatach makietowych w SDK, powróci w chwale. Tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć poniżej.










11 komentarzy:

  1. Równie dobrze jak poprzednio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się! Kolejny nielichy kawał terenu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo grywalny i świetnie wyglądający teren. Podobają mi się też wszelkie "smaczki" jak stojaki na broń czy symbole na bramie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na finalne zestawienie. Jak na razie każda część na wysokim poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaaardzo grywalny kawałek terenu, a w dodatku miły dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż się prosi o jakieś małe oblężenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie najlepszy z zaprezentowanych dotąd fragmentów murów. Gratuluje wykonania. Stojaki na broń skąd? Scotia Grendel?

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki ;) , stojaki są chyba faktycznie od Grendela, jeśli dobrze pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarze :)! Oblężenie faktycznie by się przydało, przy czym makieta jest już w SDK, a chwilowo systemy fantasy są tam w odwrocie, więc pewnie na bitwę tego typu będzie trzeba trochę poczekać. Co do stojaków na broń, to tak, to jest Grendel.

    OdpowiedzUsuń
  10. To jeszcze ja :) Dobra robota ! ;)

    OdpowiedzUsuń