Klasyczny, mordheimowy szczuroogr. Mało grywalny w gęsto zastawionym mieście i budynkach, które mają drzwi o normalnych wymiarach, ale i tak go lubimy. Najwyraźniej jednak mutant ten lubi się przytulać, skoro rozkłada ramiona tak szeroko. Hej, tak mi przyszło dziś do głowy - wiem, że to fantasy i wiem, co Slaanesh robi z małymi kotkami za odwołania do realizmu, ale jednak - czy te małe nóżki i kościsty tyłek udźwigną tę górę mięśni, która znajduje się powyżej pasa? Ja wiem, że ogon pomaga utrzymać równowagę i takie tam, ale jednak chyba szczuroogr w naturze zwyczajnie by się przewrócił ;)
Ale dosyć realizmu. Zmutowani szczuroludzie są generalnie mało realistyczni, a jednak nie brakuje ludzi, którzy nimi grają. Wracając do tej figurki - jak zwykle chciałam trochę urozmaicić podstawkę (duże modele są do tego idealne). Dlatego na podstawce jest latarnia (z ramki mordheimowych różności) i szczurek (ten już z innego źródła). Żrąca zielona spacz-breja to przewodni motyw podstawek w tej bandzie (przypominam, jako że to wciąż początki wielkiej bandy skavenów Domela, która pojechała do Zgierza i została odebrana przez właściciela, a ponad 200 zdjęć czeka na obróbkę). Zapraszam do obejrzenia :)
Z tego co pamiętam, a głowy nie dam, w jednym z pierwszych trailerów do Warhammera Online Szczurogry poruszały się tak jak goryle, podpierając przednimi łapami.
OdpowiedzUsuńQC, i to ma jakiś sens :) Czyli ta poza to uchwycenie momentu, kiedy szczuroogr niczym King Kong rozpościera ramiona nad wrogiem? ;)
OdpowiedzUsuńPewnie tak. Zresztą GW w nowych modelach pokazał tą pozę goryla:
OdpowiedzUsuńhttp://farm2.static.flickr.com/1137/5097649787_fae72af303.jpg