31 lipca 2013

Skały (do SDKu) #8

Ostatni dzień miesiąca to dobry moment na publikację ostatniej, ósmej części cyklu przedstawiającego makiety skał przeznaczone do naszych klubowych rozgrywek.

Na deser zostawiłem oczywiście mój ulubiony element terenu z tej serii, czyli skałę o dość ciekawym kształcie, nieco bardziej wyszukanym niż poprzednie, której najważniejszym elementem jest gniazdo...
Jakiego stworzenia jest to gniazdo? To już pozostawiam Waszej wyobraźni.

Dodam tylko, że wykańczając tę makietę myślałem o scenariuszu "Egg Hunt" do nieodżałowanego Warhammer Skirmish (ktoś jeszcze pamięta ten mini-system, ktoś może grał :)?). Jednym słowem widzę jego przyszłość nie tylko jako kolejnego nie-interaktywnego elementu terenu, ale również jako ewentualny obiekt do celu scenariusza...

Czas zatem pomyśleć o przygotowaniu figurki stwora, który mógł znieść te jaja ;), a tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć:








2 komentarze:

  1. z jakiego materiału są te skały?

    OdpowiedzUsuń
  2. Najprawdopodobniej styrodur, styropian; parę skałek jest z czegoś cięższego (gips?). Wszystko pokryte wikolem z piaskiem.
    Dokładnie nie wiem, gdyż - jak parokrotnie wspominałem - jedynie odnawiałem i odmalowywałem te skałki :).

    OdpowiedzUsuń