17 lutego 2016

Drobiazgi do Karak Zorn - taczka

Już prawie rok temu zapoczątkowałam serię, która nie doczekała się kontynuacji - drobiazgi do Karak Zorn (zaczęłam od Korzeni Dusicielki). Teraz trochę do niej wracam, choć tak naprawdę ta taczka nie jest ściśle przeznaczona do KZ, ani też nie zajmujemy się w tej chwili żadnym projektem związanym z settingiem. Po prostu uznałam, że skoro jedna "seria" (może krótka, ale zawsze) już jest, to nie ma co mnożyć bytów. Tomek bardzo chciał, żebym pomalowała tę taczkę, bo "zobacz, jest taka urocza, krasnoludzka, nawet dzwonek ma i hamulec!". Jakże mogłam odmówić? ;) W końcu krasnoludy potrzebują w kopalni taczek.

O samej taczce nie ma się co rozpisywać. Prosta konstrukcja w skali krasnoludzkiej ;) Podstawkę ma uniwersalną, bo, jak pisałam, taczka ma być uniwersalna do różnych gier, mimo "Karak Zorn" w tytule dzisiejszego wpisu. Jutro wrzucę coś "większego", ale tymczasem zapraszam do obejrzenia taczki.


4 komentarze: