25 lutego 2016

Frenzied Mob #5 - Agresywny menel

Dzisiaj kolejny model z pudełka Frenzied Mob. Tym razem to raczej dość zwyczajny bohater... nie żaden szaleniec z pochodnią, obrażona dziewczynka czy wojenny inwalida (takich mamy dwóch, już niedługo jeden z nich się pojawi). Na pewno pod monopolowym widzieliście nieraz odpowiednik tego pana w naszym świecie. To pijak. I chciałoby się dodać, że złodziej, bo każdy pijak to złodziej, ale nie - złodziej w dybach to całkiem inna figurka, ten dopiero na blogu będzie. Ten pijak to nie złodziej, ale za to sprawia wrażenie agresywnego. Ja tam się nie dziwię, na jego miejscu, mając dwie puste butelki, też bym zrobiła z jednej tulipana i szukała sponsora na trzecią. To znaczy, gdybym była pijakiem z imperialnej wioski. Na szczęście nie jestem ;)

Plusem tej figurki okazała się wyjątkowo szpetna morda. Piękne damy o gładkich licach sprawiają, że przy malowaniu się pocę, żeby nie zniweczyć trudu rzeźbiarza ;) A tutaj - nie ma problemu. Tak ostre, krzywe rysy są nie do zniszczenia. Po zębach widać, w jaki sposób nasz bohater otwierał te (i wszystkie poprzednie) butelki. Lubię też malować podarte łachmany i potargane włosy - chyba to takie moje zamiłowanie do rzeczy wyrazistych, nawet jeśli nie są tak piękne. Ale spoko, powoli dojrzewam do pomalowania figurki tak pięknej, że od kilku lat nie mogę się zebrać z jej pomalowaniem, bo się boję ;)

Dodatkowym smaczkiem dla mnie było malowanie butelek. Specjalnie dla nich też otworzyłam lakier zwany przez nas w domu "glutami trolla", czyli stary dobry błyszczący od GW. Nie mogłam tym razem użyć szybkoschnącego lakieru do paznokci, bo to za duża powierzchnia i nie da się jej pomalować jednym pociągnięciem pędzla (jak np. wody na podstawce), więc groziłoby to katastrofą (tj. rozpuszczeniem farb). Zapraszam do obejrzenia :)


7 komentarzy:

  1. Piękna figurka. Przysłowiowy "tulipan" - ekstra! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, taki chłopak z sąsiedztwa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, a jeśli chodzi o malowanie twarzy - mam to samo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny znakomity model! Prezentuje się wyśmienicie! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna czerwień (tradycyjnie), świetne szkło. Cudowne malowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyszło :)
    Bartek

    OdpowiedzUsuń