Szukaj na blogu

Ładuję...

Subskrybuj przez Email

Odsłony bloga

Współtwórcy

Obserwatorzy - Google+

Obserwatorzy - Blogger

Translate

07.05.2016

Skarby do Karak Zorn (3/3)

Wiem od Tomka, że skarby i inne elementy krajobrazu mają cichych (tj. nieujawniających się w komentarzach) wielbicieli wśród zaglądających na bloga, więc dziś coś, co sprawi im radość :) Trzecia i na razie ostatnia część skarbów do Karak Zorn, chociaż można by tych skarbów mnożyć i mnożyć, twierdza wielka, a krasnoludów niegdyś żyło tam wielu. Poprzednia część była nie tak dawno, teraz czas zakończyć sprawę. Całkiem fajna odskocznia, takie "kupy złota", chociaż najbardziej w tym wszystkim i tak lubię malować te dzbanki ;) Aż dziw, że podczas zagłady Karak Zorn się nie stłukły. Krasnoludzka robota. 

Właśnie zorientowałam się, że mogłam zrobić jakieś grupowe fotki wszystkim sześciu znacznikom, a kompletnie wyleciało mi to z głowy... ale lipa, nie zdążę już. Przez tydzień nie będzie się tu nic działo, bo wybieramy się na wakacje, a z figurek nie zabieramy zbyt wiele, bo przecież o odpoczynek chodzi. Nie wyrobiłam się też przed wyjazdem z wrzuceniem jednego modelu, który udało mi się skończyć, poza tym zaczęłam już malować figurkę na FKB. Ale spokojnie, po powrocie to ogarnę :) Tymczasem zapraszam do obejrzenia skarbów.


4 komentarze:

  1. Zdjęcie kompletu znaczników zdecydowanie powinno się pojawić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne. Tez domagam sie kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste :) - "Ukryty fan znaczników" ;]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty

Polecane blogi