13 stycznia 2013

Barykady do Mordheim (do SDKu) by Leszczu

Całkiem sporo czasu upłynęło, odkąd odnowiłem, pomalowałem i opublikowałem ostatnio fotki makiet klubowych. W międzyczasie natomiast sterta makiet, którymi wypadałoby się w końcu zająć, urosła do całkiem pokaźnych rozmiarów i dalsza zwłoka w działaniu groziłaby zasypaniem domu niedokończonymi elementami terenu.

W związku z powyższym w najbliższych tygodniach zamierzam dokończyć przynajmniej część z nich. Na pierwszy ogień przedstawiam... kolejne barykady, czyli najczęściej pojawiający się typ makiety w cyklu (a wierzcie mi bądź nie, ale będzie ich jeszcze sporo ;)).

Tym razem są to przeszkadzajki wykonane swego czasu przez Leszcza (o ile się nie mylę, jeszcze w czasach, zanim zawitał do nas do klubu) i przekazane mi w stanie zapodkładowanym, ale niepomalowanym. Wykonanie, jak widać, solidne i bogate w szczegóły; moja rola zaś ograniczyła się do ich pomalowania i wzbogacenia w ubogą roślinność w charakterze ostatecznych detali.

Bez dalszego rozpisywania się, przedstawiam poniżej fotki (mogłyby być lepsze, ale robiłem je przy sztucznym świetle (czego nie zmienia nawet fakt, że imitującym dzienne)).

Barykada nr 1:





Barykada nr 2:





Barykada nr 3:





2 komentarze:

  1. Bardzo fajne, podoba mi się, że są takie szczegółowe. Dodają z pewnością dużo do wyglądu stołu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz :)!

    Tymczasem ważna aktualizacja posta: barykady zostały wykonane jednak przez Leszcza, a nie Telchara.

    OdpowiedzUsuń