13 czerwca 2015

Trupki z Karak Zorn - cała banda!

Tak jak obiecałam, wrzucam dziś kolejną bandę. Idziemy trochę do tyłu, bo to banda skończona już jakiś czas temu, ale fotek grupowych się nie doczekała. Nie jest jedyną na tej liście... trzeba nadrobić wiele. Na fali knucia nowej bandy do Karak Zorn zdecydowałam się jednak na te trupki. Nie podliczaliśmy punktów generalskich z tej kampanii, więc nie wiemy, która z band wygrała. Na pewno trupom się dobrze wiodło, bo niestety, ale martwi mają łatwiej w takim miejscu jak Karak Zorn. Trudniej u nich o obłęd, lęki i tak dalej... zło ze złem zawsze się ułoży, a dobrzy mają pod górkę. Tak jak w życiu. Może nawet punktowo by wygrali. Ekonomicznie wyrośli na taką potęgę, że nie było na co kasy wydawać, ale to na fali zbyt wybujałych nagród w niektórych scenariuszach.  

Tutaj może nie wyglądają na takich bogatych. To banda, która dopiero wchodzi do Karak Zorn w poszukiwaniu bogactw i nowych źródeł mocy. Niekoniecznie jest to typowo mordheimowa wersja budżetowa na pałkach i sztyletach ;) bo chciałam, żeby wyglądali fajnie i klimatycznie, ale nie mają tego wszystkiego, co widniało w ich ekwipunku podczas ostatniej bitwy. Niektórzy (szkielety!) w rozpisce mieli wręcz mniej, bo kto chciałby dozbrajać coś niewiele lepszego od zombiaków. Nie uwzględniłam na zdjęciach alchemika, bo to jednak najemnik i nie stanowi integralnej części bandy. Mam nadzieję, że banda się Wam spodoba. Zapraszam do obejrzenia!

 Szkielety


Rój Ścierwników i mumia


Kultyści


Stronnicy


Bohaterowie
 

Cała banda

9 komentarzy:

  1. Wspaniale wyglądają razem! Bardzo podoba mi się kolorystyka z błękitem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna banda. Widzę, że dodałaś elementy Khemri. Też się do niej przymierzam (choć ja planuję zrobić ściśle bandę opartą na Tombach). Uberbossa już mam złożonego, pozostało pomalować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze razem się prezentują :)
    Bartek

    OdpowiedzUsuń
  4. Razem wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie pomalowane umarlaki. Kryształ na posadce pod nogami mumii genialnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomalowani tombkinksi ! :)

    OdpowiedzUsuń