19 kwietnia 2017

Frodo Baggins z Morii

Wygląda to trochę, jakbyśmy się zmówili z Maniexem, że malujemy plastikową drużynę z Mines of Moria ;) Ale nie - ja swoją kupiłam niedawno za zawrotną cenę 29 zł na Allegro. Nie była więc ani przez chwilę na kupce wstydu, bo od razu się za nią wzięłam. Dlaczego kupiłam mniej obfite w detale plastiki, skoro piękną metalową Drużynę Pierścienia już mamy? Bo mogłam! A myślałam przy tym kolekcjonersko i przyszłościowo - jak pofruną przy zabawie figurkami z dziećmi (za ileś tam lat), to nie będzie takich szkód ;) (a już trzeba chronić wszelkie przedmioty w zasięgu ręki przed wodzem Małą Łapką, bo wszystko chwyta).  I może po plastikowej Drużynie zmobilizuję się wreszcie do pomalowania goblinów z Morii, bo te akurat już od roku czekają. 

Plastiki są mniejsze i mają mniej detali. To drugie oczywiste, to pierwsze oczywiste dla mnie nie było i trochę się zdziwiłam. Czułam, jakby to była skala 15 mm. Oczy malowało się równie wesoło jak u Brytów z DBA :) Mimo, że plastiki mają mniej detali, to niektóre mają tu lepsze twarze niż metalowe. To też jest dość ciekawe. 

Kolorystyka będzie nudna - taka sama, jak u metalowego Froda. W końcu to ta sama Drużyna. Wyciągam figurkę z gablotki i maluję plastikową wersję tak samo. Pewne rozbieżności powstają, ale to dlatego, że już nie pamiętam dokładnie, jakich kolorów użyłam ;)  Niemniej zapraszam do obejrzenia.



A tu jeszcze mała demonstracja (nieudana - moim zdaniem na zdjęciu słabo to widać :P), że plastikowy Frodo z Mines of Moria jest drobniejszy od zwyczajnego metalowego. Ten metal malowany oczywiście lata temu, stąd ta twarz ;)

8 komentarzy:

  1. Piękne malowanie! Kolory wcale nie nudne- dzieje się na tej figurce, choć mi najbardziej podoba się podstawka. Trzeba bedzie kiedyś skopiować coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eleganckie malowanie. Twój styl paćkania figurek jest bardzo charakterystyczny i zarazem bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Metalowy ma wyższy poziom doświadczenia, stąd i większy jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Malowanie spoko, miło mi się patrzy na płaszczyk, ładnie wycieniowany... Ale figurka ma jakieś dziwne proporcje. Odstręcza przez to.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie pomalowany ludek. Btw umówiłaś się z Maniexem na malowanie figurek ze Śródziemia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ;) Ale mam od dłuższego czasu fazę na LOTRa, a plastikową Drużynę udało mi się niedawno dość korzystnie kupić :) wyszło, jakbyśmy się zmówili.

      Usuń
  6. Genialnie zrobiony! Ja w tej skali mam sporo do nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie sądziłem, że różnica wzrostu między metalem i plastikiem jest aż tak widoczna. A malowanie, oczywiście, wzorowe:)

    OdpowiedzUsuń