30 lipca 2014

Ostland na bogato - jäger #7

Dzisiaj drugi pan ze strzelbą (i ogrzym bitsem na plecach). Strzelbę ma ładną, w odróżnieniu od gęby - nie lubię tych małpich rysów ;) Chociaż trzeba przyznać, że ona świetnie pasuje do niektórych band mordheimowych, jak Ostland czy Marienburg, więc jest tu jak najbardziej na miejscu. Nie mam tyle czasu, by wrzucać coś codziennie, ale będę się starać. Niespodziewanie znaleźliśmy się w najcieplejszym obecnie miejscu w Polsce (znaczy miejsce było jak najbardziej spodziewane, ale upały tutaj nie) ;) i aktywnie korzystamy z dobrej pogody. Ale Ostlandczycy będą się pojawiać. 

Nie wiem, czy to wina Bloggera, czy mojego internetu (choć działa raczej bez zarzutu), ale zdjęcia nie chciały mi się dziś dodać grupowo, tylko musiałam wrzucać pojedynczo. Na razie więc będę wrzucać figurki, których zdjęć jest niedużo, dopóki problem nie zniknie. Mam nadzieję, że zniknie szybko, bo po łowcach chciałabym wrzucić ogry, które mają trochę więcej fotek z racji swej wielkości. W razie problemów mam zapchajdziury w postaci skavenów ;) A tymczasem zapraszam do obejrzenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz