5 maja 2012

Wood Elf Highborn with great weapon

Ostatnio trochę odgrzebałam moją armię, jak widać. Miałam zająć się głównie pojedynczymi bohaterami czy dużymi stworami, ale jednak chyba w najbliższym czasie pomaluję jakiś oddział. Zatęskniłam trochę za tym. Na razie jeszcze jeden pojedynczy gość do mojej armii - bardzo go lubię i cieszę się, że udało mi się go kupić w czasach, kiedy jeszcze był metalowy. Teraz oczywiście też nie jest problemem go dorwać na Allegro, ale trzeba uważać na finecasty.

Pan wysoko urodzony jest modelem całkiem fajnym, chociaż zawsze śmieszyła mnie ta epicka poza, w jakiej trzyma swój wielki miecz. Ale i tak malowanie go było całkiem miłym doświadczeniem, zwłaszcza w kolorach jesiennych, bo do tej pory widywałam go zwykle w standardowej zielonej wersji (nie żebym miała coś przeciwko - czasem sama chciałabym taką wiosenną armię, ale trochę za późno na zmiany ;). Typek chyba wyszedł całkiem nieźle, pasuje do reszty armii.

Zapraszam do obejrzenia :)






5 komentarzy:

  1. Ekstra wyszedł ! Powiedz co to za kolor uzywasz do plaszczy ? jest rewelacyjny!! zbroja ekstra wyszla :) Powiedz czemu nie lubisz figurek z finecastu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Do czerwonych płaszczy używam: charred brown, gory red i red (wszystkie farbki z Vallejo). A figurek z finecastu nawet nie to, że nie lubię, po prostu to, co się dostanie, to loteria - albo będzie ekstra odlew, albo dużo ubytków do łatania ;) Za tę cenę to trochę duże ryzyko jak dla mnie. Chociaż nie wykluczam zakupienia kilku nowszych modeli (kolekcjonersko, nie do armii), które wyszły już tylko w finecaście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocne uderzenie, brawo! I całkiem zgrabny 'freehandzik' dla podkreślenia klimatu.

    Ale, jak już wcześniej pisałem w komentarzach do Twoich WE, chce zobaczyć więcej, więcej, więcej! Szczególnie interesująco w tym kontekście wypada zdanie, że masz ochotę na pomalowanie oddziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasa heros! Podpisuje się pod Szeperdem, jak już skończysz armie będzie AWSOME!

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm nigdy bym sie nie spodziewala ze mozna tak trafic ze bedzie zle odlany ... ja bym chyba poszla do sklepu i prosila o wymiane no bo kurcze ... Ja kupilam tylko tego archaona i wydawal sie ok... tylko kolce mi sie w rekach odlamaly z jednej strony przy sklejaniu i nie opilowalam go ... no i mam jeszcze treemana ktory czeka sklejony na pomalowanie i tez wyglada spoko. :) dzieki za info o farbkach w wolnej chwili po nie skocze bo teraz neistety chwila pzrerwy w malowaniu na egzaminy ;( pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia na wiecej wiecej wiecej elfow :D

    OdpowiedzUsuń