25 sierpnia 2012

Skaveński Klan Eshin - samiec alfa

Skoro był alternatywny wódz, to dziś ten właściwy - samiec alfa w dość pokaźnym stadzie. Deathmaster Snitch, wersja starsza, bo nowa może i jest efektowna, ale niektóre elementy to kompletna pomyłka ;) Ten szczur jest stary, ale znacznie lepiej wpasowuje się w klimat Mordheim i myślę, że sobie poradzi na stanowisku przywódcy stada. Jest to zarazem ostatni model do tej bandy, jaki pomalowałam i wyrobiłam się w terminie z ostatnim etapem MM. Uff! Jeszcze tylko fotki całej bandy i będę mogła uznać skaveny za skończone. Jaką bandę zrobić następną? ;)

A tak serio - chyba przyda mi się trochę odpoczynku od Mordheim. Na razie zacznę sobie dłubać armię albo LotRa. Wracając jednak do szczura - zrobiła go w jasnych, trochę mniej ponurych kolorach (jak na skavena rzecz jasna), ale mam nadzieję, że nie przesadziłam i wygląda dostatecznie mrocznie. Ostatecznie Karnawał Chaosu też jest groźny, choć kolorowy ;) Najwięcej roboty było oczywiście z płaszczem. Zapraszam do obejrzenia, fotki całej bandy (mam nadzieję) już jutro!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz