20 grudnia 2012

Hakostwo w nowych szatach!

Po ponad trzech latach regularnego zapełniania treścią naszego bloga przyszedł wreszcie ostatecznie moment, by zająć się również jego formą i zastąpić nowym szablonem dotychczasową, mocno już wysłużoną "skórkę".

Przyczyn, dla których postanowiłem zmajstrować nową oprawę graficzną, było co najmniej kilka. Po pierwsze, znudzenie starą "skórką" (wprawdzie Skavenblight była mniej znudzona, ale dała się namówić do zmiany). Po drugie, chęć sprawdzenia się w zaprojektowaniu szablonu do Bloggera. Po trzecie, stary szablon pod paroma względami nie domagał technicznie, mimo iż zapewne nie rzucało się to za bardzo w oczy. Przyczyn mógłbym wymienić jeszcze kilka, ale z tych najważniejszych to chyba tyle...

Tematyka nowej oprawy graficznej nawiązuję poniekąd do poprzedniej, mimo iż jest bardziej "morska" niż typowo "piracka". Poza tym, mimo iż początkowo zamierzałem utrzymać nową "skórkę" w raczej ciepłej tonacji kolorystycznej (tak jak to miało miejsce do tej pory), to w trakcie tworzenia szablonu zmieniła mi się diametralnie koncepcja. Przy okazji przysiadłem też nieco nad detalami, takimi jak czcionki, czy ikonki (czaszki itp.). 

Końcowy efekt taki, jak widać. W najbliższych dniach (ew. tygodniach) mam zamiar wprowadzić na blogu dalsze udoskonalenia, choć nie będą one dotyczyły samej oprawy graficznej, a układu poszczególnych elementów i spraw związanych z "widżetami".

Na zakończenie, na pamiątkę, wrzucam poniżej zrzut ekranu poprzedniej wersji Hakostwa :).


4 komentarze:

  1. I tak jest znacznie lepiej:) Poza archiwum, przy obecnych ustawieniach wyjezdza znacznie poza pasek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie lepiej :) Podoba mi się nowy layout.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam za słowa uznania :)!

    Inkub, dzięki za zwrócenie uwagi na archiwum - już naprawione :).

    OdpowiedzUsuń