23 marca 2016

Dwarf Adventurers - portret rodzinny

Ostatnio zupełnie nie mam czasu i głowy do bloga. To znaczy, nawet bym coś wrzuciła, ale nie bardzo mam co. Nie chce mi się malować i nawet nie bardzo mogę. Nic złego się nie dzieje, wręcz przeciwnie :) Po prostu trochę trzeba ogarnąć się na Święta (w wielu różnych kwestiach), a figurki mogą poczekać. Zaczęłam pijanych krasnoludów, kontynuuję Frenzied Mob i jeszcze pewne nowe nabytki do LOTRa czekają, ale nic im się nie stanie, jeśli poczekają. Mam nadzieję, że chociaż z FKB się wyrobię, bo przy takim temacie jak w tym miesiącu wstyd by mi było w razie porażki ;)

Ale udało mi się przynajmniej zmobilizować dziś do wrzucenia fotek grupowych krasnoludzkich poszukiwaczy przygód :) Cała kolorowa gromadka stoi już na honorowym miejscu na półce i bardzo mi się podoba, choć prawdopodobnie na półce jej żywot się zaczął i tam będzie trwał aż po swój kres. Chyba, że w jakichś pojedynczych scenariuszach znajdzie zastosowanie któryś z krasnoludów. Zakres "tematów" jest szeroki, więc to możliwe. Nie wszystkie fotki wyszły mi zadowalająco (ostrość), ale większość jest ok. Zapraszam do obejrzenia :)


9 komentarzy:

  1. Ach... mistrzostwo świata! każdy jeden- wszyscy razem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna i zarazem zabawna ekipa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się oczka zaświeciły jak je zobaczyłem wszystkie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciu rodzinnym Krasnoludowie prezentują się bardzo dobrze.

    Same figurki pomalowane dużo lepiej niż podstawki, które też są ładne ;)

    ***

    I wesołych świąt Zmartwychwstania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że to najpiękniej pomalowany zestaw DA jaki w życiu widziałem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca niespotykanej jakości.

    OdpowiedzUsuń