1 października 2023

Figurkowy Karnawał Blogowy, edycja #110 - "Maszyna"!

Z przyjemnością i satysfakcją zapraszam Was do udziału w sto dziesiątej już (#110), edycji "Figurkowego Karnawału Blogowego" (dalej: "FKB").


Zaproponowany przeze mnie temat (aż byłem poniekąd zaskoczony, że do tej pory nie było podobnego, ale parę razy przewertowałem listę dotychczasowych edycji FKB i wygląda na to, że się nie mylę) brzmi:

"Maszyna"

Siege of Ostend-Machines

Interpretacja tematu, jak to zwykle bywa w FKB, może być dość szeroka - to od Was zależy, czy będzie to np.:
  • figurka z elementem maszyny (a może sama będąca maszyną),
  • maszyna bojowa na bitewny stół,
  • makieta przedstawiająca, czy zawierająca w sobie maszynę,
  • a może maszyna-narzędzie, która pomaga Wam w hobby,
  • czy też podejdziecie do tematu w jeszcze inny, mniej konwencjonalny sposób?
Gwoli przypomnienia, FKB jest to inicjatywa rozpoczęta na łamach bloga Wojna w miniaturze przez Inkuba we wrześniu 2014 roku. Celem FKB jest m.in. integracja twórców blogów o tematyce "bitewniakowej" oraz ich mobilizacja do aktywnego i twórczego blogowania.

Hakostwo prowadzi FKB już po raz piąty; pierwsze FKB zorganizowane na łamach niniejszego bloga to  FKB #5 pt. "Niedokończone opowieści", drugie: FKB #41 pt. "Skarb", trzecie: FKB #79 pt. "Śmierć z przestworzy", natomiast czwarte: FKB #105 pt. "CV".

Na blogu QC pn. Danse Macabre można znaleźć listę dotychczasowych edycji FKB.

Zapraszam i zachęcam do udziału w FKB!

22 komentarze:

  1. A będę! TZN już jestem bo akurat trafiłem ze swoim ulepcem z szafy prosto na ten wspaniały festiwal! https://blog.bostonsteelworkspolska.com/2023/10/space-marines-heavy-support-czesc-3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Toż to nie tylko "heavy", ale i "fast support"!

      Dziękuję za udział w FKB!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Znając Twoją twórczość, jestem spokojny, że coś wymyślisz i weźmiesz udział w tej edycji FKB :).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jestem!

      https://gangsofmordheim.blogspot.com/2023/10/cursed-city-qulathis-exile.html

      Usuń
    2. Gdyby nie było chętnych na listopadowy karnawał (choć mam nadzieję, że tak nie jest), mogę coś wymyślić i przygarnąć.

      Usuń
    3. Cieszę się, że jesteś i dziękuję za udział!

      W takim razie, o ile nie zgłosi się ktoś inny, we wpisie podsumowującym październikowy FKB wskażę na Ciebie jako prowadzącego kolejną edycję.

      Usuń
    4. To jakby co, można linkować to: https://gangsofmordheim.blogspot.com/2023/11/fkb-cxi-numero-uno.html :)

      Usuń
    5. Jutro podsumowanie, już linka umieściłem. Dzięki za prowadzenie kolejnej edycji.

      Usuń
  4. Jestem z pierwszym wpisem: https://quidamcorvus.blogspot.com/2023/10/figurkowy-karnawa-blogowy-edycja-110.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że jesteś i dziękuję za udział w FKB!

      Usuń
    2. Jestem z drugim wpisem:

      https://quidamcorvus.blogspot.com/2023/10/figurkowy-karnawa-blogowy-edycja-110_01067420186.html

      Usuń
    3. QC, nie miałbyś ochoty wziąć listopada? Dawnoś nie prowadził :)

      Usuń
    4. Nie dzięki. Zostawcie już tego trupa w spokoju. ;)

      Usuń
    5. I trzeci wpis:
      https://quidamcorvus.blogspot.com/2023/10/figurkowy-karnawa-blogowy-edycja-110_0851492123.html

      Usuń
    6. Jak to mawiał krasnoludzki strzelec w "Warcraft 3": "To jest moja rura!"

      Usuń
  5. Obecny! http://koyoth.blogspot.com/2023/10/figurkowy-karnawa-blogowy-ed-cx-maszyna.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za udział w tej edycji FKB! Dzisiaj (tj. 01.11.2023 r.) o godz. 17:00 podsumowanie FKB.

    OdpowiedzUsuń