9 października 2023

Kamienny posąg krasnoluda na cokole

Wspominałem swego czasu o pewnym paradoksie, że ukończonych rzeczy na półce w gablotce przybywa, za to gorzej z bieżącym fotografowaniem i publikowaniem na blogu.

Postanowiwszy stopniowo zmieniać ten stan rzeczy, przyjrzałem się wczoraj ukończonym projektom i wybrałem jeden do publikacji.

Tak jak w tytule, tym razem jest to posąg (kamienny) krasnoluda na cokole, czy inszym kawałku kolumny.

Jak zapewne można się domyślić m.in. po moich poprzednich pracach, ten element terenu to również wydruk 3D tego modelu

Malowanie w stylu "zieleni Ereboru", przy czym tym razem zastosowałem więcej przybrudzeń, niż to w sumie początkowo planowałem. Po kilku poprawkach i pewnym niezdecydowaniu, czy robić czyściej, czy brudniej, ostatecznie przestałem się pastwić nad modelem i zostawiłem, tak jak to zobaczycie na zdjęciach poniżej.

Tematyka posągów krasnoludzkich wróci jeszcze na "Hakostwo" zapewne nie raz - po pierwsze, lubię je malować, po drugie, z grami podziemnymi, zwłaszcza w scenerii krasnoludzkiej, zawsze wiązałem spore nadzieje i sporą część swoich hobbystycznych planów.

Tradycyjnie więcej zdjęć znajdziecie w rozwinięciu wpisu.










8 komentarzy:

  1. Udana wariacja na temat Twojej krasnoludzkoposągowej zieleni :) Wyjątkowo ładnie wyszło tu różnicowanie kolorów. Dobra robota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że Ci się podoba!

      Kolory to w sumie, jak pisałem, trochę wypadkowa standardowej procedury w połączeniu z zabawą w przybrudzenia i rozjaśnienia, ale grunt, że trzyma standardy "zieleni Ereboru".

      Usuń
  2. Cudowne te twoje tereny krasnoludzkie! Kwintesencja czegoś o czym marzy każdy krasnolud powracajacy z wyprawy do swojego podziemnego Królestwa!
    No i ta zieleń jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję i cieszę się, że moje tereny oraz ich kolorystyka Ci się podobają!

      Usuń
  3. HAKU, nie ma mojego komentarza, czy może w spamie wylądował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście był w spamie (nie mam pojęcia, dlaczego), ale oczywiście bezzwłocznie odblokowałem.

      Usuń
  4. Posągów nigdy za dużo! Dobra robota. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam, zapowiadam jeszcze więcej posągów i dziękuję Ci za komentarz!

      Usuń