25 stycznia 2024

Świąteczna Wymiana Figurkowa 2023 - prezent dla Sightorna (ode mnie)

Niedawno zaprezentowałem prezent, jaki otrzymałem od Torina w ramach Świątecznej Wymiany Figurkowej 2023.

Pora zaprezentować z kolei figurkę, jaką sam przekazałem w prezencie Sightornowi.

Zanim przejdę do prezentacji pomalowanego przeze mnie prezentu, wspomnę jeszcze dla porządku, że Świąteczna Wymiana Figurkowa jest cykliczną inicjatywą okołoblogową organizowaną już po raz ósmy, a polegającą na tym, że uczestnik przygotowuję figurkę i wysyła ją w prezencie wylosowanemu obdarowanemu, natomiast sam również otrzymuje tego rodzaju prezent od innej osoby. Organizatorem tej edycji ŚWF (a także co najmniej kilku dotychczasowych) jest Elmin, gospodarz bloga "Elmin's Nerd Cave".

Dodam jeszcze również, że biorę udział w ŚWF po raz drugi (poprzednie wpisy - zarówno ten z prezentem dla mnie, jak i ode mnie - dostępne tutaj).

Figurka, jaką pomalowałem dla Sightorna, to krasnoludzki "Mikołaj" (figurka od Highlands Miniatures) zaopatrzony w konkretną ilość prezentów, wspomagany dodatkowo przez... goblińskiego asystenta (choć zdaniem moich dzieci to złodziej i próbuje zabrać worek - mogą mieć rację).


Więcej zdjęć znajduje się w rozwinięciu wpisu.








8 komentarzy:

  1. O i nawet goblin jest!
    Super figurka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Goblin, goblinem, ale i z misia nie lada bohater drugiego (a może właśnie pierwszego!) planu. Zgrabnie i bardzo świątecznowymiennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, o misiu nie wspomniałem, a ma tu swoją rolę - szkoda, że zintegrowany z podstawką, bo nadałby się na oddzielną podstawkę jako indywidualna postać.

      Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  3. Kolorowo, śnieżnie i krasnolud i piwem! Świetny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obfitości nie można odmówicie tej figurce, czy prawie dioramie. Świetnie wyszła.

    OdpowiedzUsuń