1 lutego 2024

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #114: "Broda"!

Po raz kolejny mam zaszczyt zaprosić Was do udziału w "Figurkowym Karnawale Blogowym" (dalej: "FKB"), a konkretnie w jego sto czternastej odsłonie.


Tematem przewodnim na luty 2024 r. będzie:

"Broda"


Miałem najpierw dwa inne pomysły, ale po przejrzeniu listy dotychczasowych edycji FKB okazało się, że już coś podobnego było, a zatem wymyśliłem trzeci temat, który brzmi, jak powyżej.

Interpretacja tematu, jak to zwykle bywa w FKB, może być dość szeroka, ale zakładam, że brody to na tyle powszechnie występujący we wszechświecie element krajobrazu (a już zwłaszcza w światach fantasy i S-F oraz wśród rozmaitych nerdów "fantastycznohobbystycznych"), że - jestem tego pewien - bez problemu coś dopasujecie.

Gwoli przypomnienia, FKB jest to inicjatywa rozpoczęta na łamach bloga Wojna w miniaturze przez Inkuba we wrześniu 2014 roku. Celem FKB jest m.in. integracja twórców blogów o tematyce "bitewniakowej" oraz ich mobilizacja do aktywnego i twórczego blogowania.

Hakostwo prowadzi FKB już po raz szósty, a poprzednie edycje to:
Na blogu QC pn. Danse Macabre można znaleźć listę dotychczasowych edycji FKB.

Zapraszam i zachęcam do udziału w FKB!

36 komentarzy:

  1. Mam nawet w ' poczekalni ' kilka brodatych wpisów, więc postaram się być w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i czekam :)!

      (Zakładam, że poza swoimi wpisami pewnie sam jesteś brodaty 🧔.)

      Usuń
    2. Niezmienne od jakiś 20 lat :-)

      Usuń
  2. Już miałem pisać, że ciężko coś będzie wymyśleć a tu okazuje się że temat siadł jak dobra pomada na brodziszcze. Muszę strzelić fotki i będę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I czy jest już jakiś chętny na marzec? Jeśli nie to chętnie przygarnę edycje 115

      Usuń
    2. Dwie dobre wiadomości: że będziesz w tej edycji i jesteś gotów do prowadzenia kolejnej! :)

      (O ile mi wiadomo, Potsiat miał wziąć marzec przy braku innych chętnych, ale najlepiej niech sam da znać, jak sytuacja wygląda :).)

      Usuń
    3. Oddam marzec temu Bahioru, a jak nie będzie potem innego chętnego, to wezmę kwiecień :)

      Usuń
    4. Pięknie. Temat już mam, muszę tylko o wpis na ta edycję zadbać :)

      Usuń
    5. Cieszę się zatem, że sprawa dogadana - pod koniec miesiąca wskażę zatem na Bahiora jako następnego gospodarza kolejnej edycji FKB!

      Usuń
    6. Jestem! https://thedarkoak.blogspot.com/2024/02/powrot-do-pierwszej-bandy-odc-2-fkb-ed.html

      Usuń
    7. A post na marzec też już czeka :)

      Usuń
    8. https://thedarkoak.blogspot.com/2024/03/figurkowy-karnawa-blogowy-ed-115-masowa.html?m=1 zapomniałem o linku do marcowej odsłony

      Usuń
    9. Dziękuję Ci za udział w aktualnej edycji FKB oraz prowadzenie kolejnej :)!

      Usuń
  3. Mam co najmniej dwa pomysły. Oczywiście, że będę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy karnawał, czy post, czy walka jednego z drugim, można na Ciebie liczyć!

      Usuń
    2. Ależ wziął i nawiązał :D Oto mój brodaty post z drugiego dnia postu ;) https://gangsofmordheim.blogspot.com/2024/02/garreks-reavers-targor.html

      Usuń
    3. Twój brodacz poziomem srogości może zawstydzić nawet niektóre krasnoludy! Dobry postny post i dziękuję Ci za udział w FKB!

      Usuń
  4. Mam coś w sam raz w ten deseń! Powinno się udać przed końcem miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam zatem kciuki i zapraszam serdecznie!

      Usuń
    2. http://zgielk.blogspot.com/2024/02/sikhowie.html?m=0

      Jestem i pozdrawiam!

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę, że jesteś wraz z całą brodatą ekipą! Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jestem pewien, że przy Twojej aktywności na pewno bez problemu zgłosisz swój karnawałowy wpis :)!

      Usuń
  6. Jak broda to pewno obrodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. https://dwarfcrypt.blogspot.com/2024/02/mordheim-nicodemus-cursed-pilgrim-or.html?m=1

    O dziwo nie krasnoludzka a czarodziejska broda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największa broda w Starym Świecie!

      Super, dziękuję Ci za udział w FKB i wpis!

      Usuń
  8. Jestem. https://quidamcorvus.blogspot.com/2024/02/figurkowy-karnawa-blogowy-edycja-114.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, że dołączyłeś i to z pokaźną grupą krasnoludzkich zabójców.

      Usuń
  9. Tum Ci! http://koyoth.blogspot.com/2024/02/figurkowy-karnawa-blogowy-ed-cxiv-broda.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Broda w iście krasnoludzkim wydaniu! Dziękuję za udział!

      Usuń
  10. Aaa w mordę nie mogę się z tela zalogować ale to ja Luca. I melduję się!
    http://gorzejsienieda.blogspot.com/2024/02/figurkowy-karnawa-blogowy-edycja-114.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że do nas dołączyłeś! Dziękuję!

      Usuń
  11. Raz jeszcze dziękuję wszystkim za udział w bieżącej edycji FKB!

    Podsumowanie opublikuję dzisiaj albo jutro wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Was za opóźnienie w publikacji podsumowania. Ostatnie dni okazały się dużo bardziej pracowite niż zakładałem i póki co nie udało mi się tego ogarnąć. Postaram się jednak sfinalizować sprawę w dniach kolejnych.

      Usuń