26 lutego 2011

Starożytna komnata krasnoludów

Stało się! Wreszcie zaplanowaliśmy ostateczny kształt naszego stołu do settingu Karak Zorn. Początkowy plan zakładał budowanie naszej podziemnej twierdzy jak Mordheim - czyli stół, a na nim po prostu budynki (w tym wypadku podziemne "budynki"). Powstało nawet trochę makiet według tego planu. Pomysł ten jednak zarzuciliśmy ostatnio z racji braku spójności wśród tych makiet. W końcu więc zdecydowaliśmy się na projekt dość duży, ale za to efektowny - stół złożony z kilkunastu modułów. Po wstępnym rozpisaniu, jakie moduły są nam konieczne, prace ruszyły z kopyta, czego efektem jest już kilka modułów w fazie WIP i jeden całkowicie skończony.

Komnatę tę zaczęłam robić... tak, zgadliście, dwa lata temu. Została następnie rzucona w kąt, zapomniana, spakowana do kartonu przy przeprowadzce, ponownie zapomniana, wreszcie teraz wygrzebana i skończona. Musiałam w niej zmienić kilka rzeczy, przede wszystkim podstawkę, jako że moduły są kwadratowe, a ta komnata miała rogi ścięte i wyszlifowane. Podklejenie jej jednak na kwadratowej podstawce nie stanowiło problemu. Będzie się ona różniła od innych krasnoludzkich komnat w naszym Karak Zorn. Jest starsza, bardziej zniszczona i zagruzowana... i właściwie została zbudowana na potrzeby jednego scenariusza, jednak ponieważ księga na środku jest zdejmowalna, to może służyć także jako zwykła komnata lub grobowiec do dowolnego innego scenariusza w grze.

Zdjęcia wyszły trochę dziwnie, jako że muszę nabrać wprawy w robieniu zdjęć makietom. Chodzi mi głównie o światło, które wpada przez drzwi po lewej stronie, tworząc dziwny nieco efekt (Tomek po zobaczeniu zdjęć aż zaczął oglądać, gdzie ja niby SL zrobiłam :)). Co do kolorów, to chwilami szary wyszedł trochę niebieskawo, ale w rzeczywistości jest jak najbardziej szary - najlepiej oddaje to pierwsze zdjęcie.








2 komentarze:

  1. Fajnie ze wybraliście opcję modułową! Zastanawiam się czy wejścia robiliście na wysokość krasnoludów? Bo jeśli tak to normalny figs ludzki czy large będą miały problem. Bardzo ciekawy kawałek makiety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny moduł :) Brawo :)

    PS Miło kojarzy mi się z grą w Warhammer Quest :)

    OdpowiedzUsuń