5 listopada 2014

Szybkie spotkanie ze skavenem #14

No niestety, fotki figurkowych nowości mi się skończyły i trzeba kiedyś wrócić do skavenów. Zwłaszcza tych zaległych. Ja mam już prawie całą bandę Pestilens pomalowaną (dla tego samego klienta)! A tu jeszcze Eshiny się czają po kątach. No i fakt, że dwa Eshiny jeszcze wyłowiliśmy z rozpuszczalnika niedawno, a ja od 3 tygodni kończę kilka figurek (m.in. ich) i skończyć jakoś nie mogę... tzw. życie. Jutro może wreszcie skończę :) A tymczasem - plastikowy szczurek z procą. Mam nadzieję, że dobrze mu się nią macha. Zapraszam do obejrzenia, jeśli ktoś jeszcze nie ma mdłości od plastikowych szczurów ;)

1 komentarz:

  1. Nie cierpię 6 edycyjnych plastikow, ale ten po pomalowaniu prezentuje sie bardzo zacnie! Wyciągnęłas z tej figurki 200% normy :)

    OdpowiedzUsuń