28 maja 2010

Warbandy Brytów, 15 mm (2)

Dzisiaj kolejne dwie warbandy do Brytów. Zostało mi ich jeszcze trochę - 4 elementy. Dziś jednak wreszcie doprowadziłam do tego, że wreszcie mam 5 elementów warband, a to oznacza, że mój ulubiony wariant mam już cały pomalowany (za wyjątkiem obozu). Armia ustawiona obok siebie robi już całkiem fajne wrażenie. A pozostałe 4 elementy... kiedyś się pomaluje. Może nawet i ten nieszczęsny generalski 4Wb, o ile dorwę jakieś ładniejsze figurki (najlepiej drugą królową, choć jak mawiała pewna celebrytka, królowa jest tylko jedna ;))

Przy poprzednich warbandach trochę poszalałam z kolorami i tym razem nie jest inaczej. Moją ulubioną częścią nadal pozostają tarcze. Najmilej się je maluje i fajnie dopełniają całość figurki. Za to nie lubię panów w hełmach, bo trudno dostać im się do oczu. A na figurkach 15 mm (na 28 mm często zresztą też) maluję oczy "z boku". Ale nie jest to aż taki problem, zważywszy że technicznie 15 mm to dużo łatwiejsza do malowania skala od 28 mm.

Obecnie przerywam na trochę malowanie warband (ile można) i biorę się za obóz. Właśnie dziś przyszły do nas figurki z Magister Militum, które zamierzam wykorzystać do obozu (a także mnóstwo innych, bo figurki z MM są tanie jak barszcz). Właściwie obóz jest swego rodzaju dioramą. Ma swoje wymogi, lecz i sporą dowolność. To na razie zapowiedź - nie wiem, kiedy go pomaluję (za budowę wezmę się dziś wieczorem). Ale myślę, że następną rzeczą do DBA, która się tu pojawi, będzie właśnie obóz.

A tymczasem, miłego oglądania warband!






2 komentarze:

  1. Co z MM kupiłaś? Pochwal się!

    Wb wyborne. Wb generalski bardzo dobrze się spisuje przeciwko armiom Rzymu :) Jak tylko Tomek się weźmie za swój, warto o tym pomyśleć.

    Bardzo fajne elementy. Naprawdę doczekać się nie mogę całości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki MiSiU!

    Z MM kupiliśmy masę różnych drobiazgów. Głównie, żeby było śmieszniej, w skali 28 mm - jakaś krowa, muł, osioł, kozy... jakąś balistę, kusze. A do mojego obozu... zobaczysz niedługo ;) Pomysł nie jest oryginalny i na bank widziałeś coś podobnego na Fanaticusie, ale postaram się nadrobić wykonaniem ;)

    Generalski Wb pewnie zrobię, ale średnio podoba mi się ta opcja z Corvusa, przynajmniej królową muszę sobie załatwić "on foot".

    OdpowiedzUsuń