31 sierpnia 2013

Ośnieżone barykady (do SDKu) #1

Jak już kiedyś wspominałem, jeżeli miałbym wskazać typ makiet, jakich w zasobach klubowych mamy najwięcej, bez chwili wahania wskazałbym barykady. Mamy ich mnóstwo - większość już całkowicie gotowych i wykończonych, zapełniających  nasz magazynek w SDKu, ale - o dziwo - wciąż mam u siebie kilka sztuk w fazie WiP do wykończenia, więc klubowy zapas będzie nadal rosnąć ;).

Przy kolejnej czwórce wpadłem jednak na pomysł, jak nieco urozmaicić barykadową monotonię i przełamać monopol na ten rodzaj terenu dzierżony do tej pory przez ruiny Miasta Potępionych. Wpadłem mianowicie na pomysł, by wykończyć je w klimacie zimowym, jak prezentowane jakiś czas temu na Hakostwie ośnieżone skały, czy też zamarznięte bagna i przeznaczyć je do naszych gier w Border Town Burning.

Zanim przejdę do zdjęć, parę słów o historii tych konkretnych barykad. Powstały przed wielu laty w liczbie czterech, a ich twórcą był mój brat, znany klubowiczom m.in. jako Warboss Krzychu ;). Zmieniłem w nich niewiele, a w zasadzie tylko jedno: wykonałem dla nich nowe podstawki, bardziej wytrzymałe i dostosowane stylem do naszych innych makiet. Następnie oczywiście malowanie i posypki, w tym wielce przeze mnie lubiany "śnieg" ;).

Zapraszam zatem do obejrzenia pierwszej z czterech przeznaczonych do BTB barykad:





2 komentarze: