11 czerwca 2016

Frenzied Mob - zdjęcia grupowe

To już dziś! Niby skończyłam ten projekt ponad tydzień temu, zrobiłam od razu zdjęcia, ale jednak dopiero teraz staje się to realne. Długo malowałam te modele, starałam się każdemu z nich nadać niepowtarzalny charakter, bo też każdy na to zasługuje. Tak jak już pisałam, można by stworzyć jeszcze dodatkowych 12 figurek w tym klimacie, też każdą inną i temat imperialnych wieśniaków nadal nie byłby wyczerpany. Osobiście dodałabym tu parę kobiet, bo na razie poza dziewczynką nie ma żadnych, a jakaś gruba teściowa z wałkiem do ciasta by się przydała (albo inna ciekawa postać). Reaperowy Townsfolk jest zrobiony trochę w innym stylu, ale całkiem fajnie się wpisuje w klimat małego miasteczka lub wioski, a są tam niezłe babki. Niestety nawet najmniejsza różnica w skali i proporcjach mnie razi, a tam jednak minimalna różnica jest. 

Zdjęć jest dużo, bo nie ma nadal opcji, żeby mi wszystkie figurki na jednym zdjęciu wyszły tak samo dobrze ;) Stąd potrzeba więcej fotek, by każdy model było jakoś widać. Tylko trzy figurki mają pochodnie, więcej niż połowa ma zakazane gęby i stałe zatrudnienie, mamy dwójkę małoletnich, jednego rencistę i jednego skazanego. Oto przekrój społeczny typowej imperialnej wioski ;) Zapraszam do obejrzenia.


19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pamiętasz, jak Ci wczoraj opowiadałem o moim pomyśle na nową bandę? :)

      A samo malowanie jak zwykle klasa.

      Usuń
    2. Tak, czekam na zasady :) ;)

      Usuń
    3. Będą, koncepcja już sie kluje ;)

      Usuń
  2. Many beautiful figures here, well done!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają super. Pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają! Wściekły tłumek i mimo że każda z figurek jest z trochę innej bajki, razem wyglądają tak, jakby cała wioska poszła na wojnę =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ładna banda. Zdjęć faktycznie napstrykałaś. ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałość! Najbardziej podoba mi się pan z rybą na głowie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Cudo! Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Frenzied Mobs chyba najlepiej oddają klimat mordheim
    Świetna robota
    Bartek

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne malowanie, nie mogę się napatrzeć takiej ilości pięknych figurek pomalowanych w tak oszałamiającej jakości. Normalnie Stadiony Świata ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak charakterystycznego malowania jest naprawdę niewiele. Poznałbym autorkę z daleka. A to niełatwa sprawa wyrobić sobie rozpoznawalny styl.

    Świetna robota!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fenomenalne i cudne malowanie! Jest tu tyle indywidualność że aż się ślinię;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely pictures and very inspirational.I will start follow your blog from now on.Good luck and keep posting. Czesc! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Możesz proszę napisać parę słów jak uzyskałaś kolor na spodniach gościa z tluczonymi butelkami? Od lat szukam podobnego koloru czy efektu i nie znalazłem (prawie jak Graala). Z góry dzięki. Malowanie tej paczki mistrzowskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo: http://hakostwo.blogspot.com/2016/02/czerwien-tutorial.html

      Wszędzie jest ta sama czerwień, po prostu sporo zależy od światła, rzeźby itd.

      Usuń
  14. Dziękuję, teraz kojarzę, ale skleroza widać postępuje.

    OdpowiedzUsuń