30 września 2024

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #123: "Ale numer!" - Numerowane znaczniki

Temat kolejnej, #123-ej już, edycji Figurkowego Karnawału Blogowego (dalej: "FKB") brzmi "Ale numer!", a prowadzi ją Koyoth, gospodarz bloga "Shadow Grey".



Przyznam, że będzie dzisiaj raczej mało finezyjnie, ale w miarę treściwie, by tradycji mojego udziału w FKB stało się zadość.

Znaczników i pomników nigdy dość - dzisiaj te pierwsze, za to numerowane, co powinno dopasować ten wpis do aktualnej edycji FKB. 

W każdym razie, prezentuję dzisiaj siedem znaczników o numerach 1 do 6.



Są to wydruki, wykonane dość dawno temu przeze mnie na klasycznej drukarce FDM - przeleżały się dość długo gdzieś w szufladzie i stwierdziłem, że najwyższa pora dać im trochę kolorów. Trochę żałuję, że nie powlokłem ich przed malowaniem żywicą epoksydową, co z pewnością wyrównałoby przynajmniej częściowo linie warstw, ale zakładam, że do bitewnego, "stołowego" zastosowania, widziane z pewnej odległości pośród makiet i figurek, powinny dać radę.

Czujny czytelnik dostrzeże sprzeczność w jednym z powyższych zmian: jak to siedem znaczników, a sześć numerów? Otóż pierwotnie znacznik nr 6 nie został opublikowany, za to pod tą nazwą pliku pojawił się znacznik nr 5. Nie zauważyłem tego początkowo i szóstkę znaczników, z dwiema "piątkami", przygotowałem do druku. Szóstkę dodrukowałem dopiero później, gdy została dodana przez autora do zestawu (o czym jest zresztą mowa w opisie plików).

Jak widać na zdjęciach, znaczniki przedstawiają skupiska worków i skrzynek - z powodzeniem mogą przedstawiać kosztowności w rozumieniu warheimowo-mordheimowym, albo dowolne uniwersalne cele scenariusza, z punktami kontrolnymi w "One Page Rules" włącznie.


Na zakończenie uspokajam znudzonych pomnikami i znacznikami - w tym miesiącu planuję publikacje o innym charakterze - wreszcie będzie więcej m.in. figurek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz