1 czerwca 2024

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #118: "Wyprawa"!

Po raz kolejny mam zaszczyt zaprosić Was do udziału w "Figurkowym Karnawale Blogowym" (dalej: "FKB"), a konkretnie w jego sto osiemnastej odsłonie.


Zbliżają się wakacje, czas wszelakich wyjazdów i podróży, a zatem tematem przewodnim na czerwiec 2024 r. niech będzie:

"Wyprawa"


Pomijając już kwestię wakacji, to temat "wyprawy" szeroko rozumianej fantastyce jest bardzo bliski, jeszcze od czasów "Hobbita", a zatem mam nadzieję, że nie będziecie mieli problemów z twórczą jego interpretacją również w warunkach okołobitewniakowych.

Swoją drogą, gdy wymyślałem temat na bieżącą edycję FKB, po przejrzeniu listy dotychczasowych edycji FKB, byłem nieco zaskoczony, że ten pomysł jeszcze się nie pojawił. Tym bardziej wydaje mi się, że warto nadrobić tą zaległość.

Gwoli przypomnienia, FKB jest to inicjatywa rozpoczęta na łamach bloga Wojna w miniaturze przez Inkuba we wrześniu 2014 roku. Celem FKB jest m.in. integracja twórców blogów o tematyce "bitewniakowej" oraz ich mobilizacja do aktywnego i twórczego blogowania.

Hakostwo prowadzi FKB już po raz siódmy, a tematyka sześciu poprzednich edycji była następująca:
Dodatkowo, na blogu QC pn. Danse Macabre można znaleźć listę wszystkich dotychczasowych edycji FKB.

Zapraszam i zachęcam do udziału!

6 komentarzy:

  1. O ciekawe. Kompletnie nie wiem co zrobić w temacie ale spróbuję się pojawić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij od zebrania drużyny. ;)

      Usuń
    2. Bahiorze, trzymam kciuki i zapraszam - mam nadzieję, że dasz radę coś dopasować, mając zwłaszcza na uwadze radę QC, która nie tylko wpisuje się w klimat, ale jest też podpowiedzią samą w sobie.

      Usuń
  2. Wyprawa? No to proszę, ja już gotowy do drogi. Tzn mój troll jest gotowy na inne wyprawy przez Śródziemie.
    https://blog.bostonsteelworkspolska.com/2024/06/mesbg-angmar-troll.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szybkiego wpisu się nie spodziewałem! Dziękuję Ci za udział w dobrym stylu klimatów Śródziemia!

      Usuń
  3. Na chwałę Rogatego, przybywam.

    https://2k6wielebnyrafael.blogspot.com/2024/06/figurkowy-karnawa-blogowy-ed-cxviii.html#more

    OdpowiedzUsuń