9 lutego 2012

Barykady do Mordheim by Dębowa Tarcza (do SDKu) - cz. 9

Po parunastu dniach przerwy w pracach nad odnawianiem naszych starych klubowych makiet, przystąpiłem do odnawiania ostatnich czterech z serii dwudziestu barykad i "przeszkadzajek". Jak to często pod koniec bywa, perspektywa rychłego zakończenia projektu zmobilizowała mnie do intensywnej pracy. 

Wykonałem nawet 105% normy ;), gdyż do wspomnianej dwudziestki dołączyłem jeszcze jedną, prastarą makietę, jedną z pierwszych, jaką wykonaliśmy w klubowym gronie, ale zaprezentuję ją już po ukazaniu całej serii. Z pewnym zadowoleniem i satysfakcją myślę o fakcie, iż w chwili obecnej cały komplet 21 elementów terenu jest już w SDKu i począwszy od ostatniego wtorku rozgrywamy na nim epickie bitwy ;).

Tradycyjnie już, jak w poprzednich częściach cyklu, prezentuję dzisiaj dwie makiety. Pierwsza z nich, nazwaną przez chłopaków z klubu bodajże "drewutnią", dedykowana jest Telcharowi  i specjalnie dla niego umieszczone są na makiecie "wielkie wory z napisem 'Puławy'".

Drugiej "przeszkadzajki" nikomu nie dedykowałem, a przedstawia ona wbity w gruzowisko słup, z powieszonym nań truposzem, a w zasadzie jego resztkami.

Dodam jeszcze, iż o ile mnie pamięć nie zawodzi, twórcą obydwu makiet był Stasiek "Dwalthrim".

Zanim przejdę do meritum, czyli fotek prezentujących efekt końcowy, ukazuję oczywiście, jak ww. elementy terenu wyglądały, zanim się do nich dorwałem z pędzlami, farbami i inszymi akcesoriami modelarskimi.



Tak natomiast "przeszkadzajki" wyglądają teraz:






oraz





2 komentarze:

  1. Odpicowany wyglądają znacznie lepiej! Podoba mi się, że każdy element ma sporo dodatkowych drobnych smaczków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki - cieszę się, że Ci się podobają :)!

    OdpowiedzUsuń