15 maja 2015

Merchant Caravan - smocze działo

Dziś mam dla Was dość dziwny model. Tzn. bardzo fajny i malowanie go było jedną z prostszych (jak na tego rozmiaru figurkę) zabaw w tej bandzie. Ale nie ma co ukrywać, że smok plujący rakietami jest dość niecodziennym widokiem ;) Takie odpicowane działo mają oczywiście kupcy, dla których funkcjonalność to nie wszystko - musi być jeszcze ładny wygląd. Pamiętam, że prace nad tą figurką szły mi bardzo długo, ale nie z powodu jakichś trudności, po prostu zaczęłam ją i nie mogłam się zebrać do skończenia. A jak już się zebrałam, okazała się bardzo łatwa i przyjemna. 

Działo jest może długie (nie pamiętam, czy podstawka to dwie kawaleryjskie, możliwe że tak), ale za to dość szczupłe. Pomyślałam, że powinno być pomalowane w kolorach bandy - skoro kupcy zadbali o taki kunszt w rzeźbie, to na pewno kwestię malowania też dopracowali, żeby wszystko wyglądało jak trzeba ;) Na ostatnim zdjęciu widać, jak mniej więcej wygląda przy nim pojedynczy model. Przy okazji zdradzam, co z tej bandy będzie następne na blogu - najweselszy najemnik do BtB :) Zapraszam do obejrzenia.


5 komentarzy:

  1. WooooooW! Ale genialny pomysł i co za cudne wykonanie! Niezmiernie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę cudnie wyglada pomalowany, bajkowo :)
    Bartek

    OdpowiedzUsuń
  3. Epicka harmata, z powodzeniem mogłaby zająć honorowe miejsce w parku maszyn armii battlowej! Do autora konwersji, tj. Bartka, pytanie ode mnie o sposób wykonania rakiety wystającej z pyska (o resztę nie pytam, bo mniej więcej się orientuję) :)?

    Pozdrawiam,

    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  4. Rakieta to niestety bits z imperium a nie dzieło osobiste :)
    Bartek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź! Bitsa nie kojarzyłem - sądziłem, że to Twój "scratch-built". Nie umniejsza to jednak faktu, że działo epickie :)!

      Usuń