2 stycznia 2014

Kamienne skały #3/3 (do SDKu)

Bez zbędnych przerw w publikacji prezentuję dzisiaj trzecią z "kamiennych makiet". Pomijając fakt, że jest największa i najokazalsza za całej trójki, jest to też jedna z najcięższych makiet, jakie kiedykolwiek miałem w ręku - bije na głowę (a raczej: na wagę) nawet tereny wielkokrotnie większe, które wszakże z reguły powstają z materiałów leciutkich, jak styrodur, pianka pod panele itp.

Twórcą tej makiety również jest - powtórzę dla porządku, choć i tak wiadomo - Dwalthrim. W zamyśle jej twórcy miała być to leśna świątynia/kapliczka Taala...
...mam jednak nadzieję, że autor oryginału nie będzie miał mi za złe pewnych drobnych zmian w ostatecznym wykończeniu. 

Największą zmianą jest chyba zrezygnowanie z długiego, wysokiego kamienia - czegoś w kształcie iglicy - który wznosił się na środku, ale niestety ułamał jeszcze zanim do mnie dotarł. Jako że wystawał dość znacznie ponad bryłę tego elementu terenu, uznałem, że nawet po solidnym ponownym przymocowaniu ryzyko ułamania się (zwłaszcza przy tej wadze elementów) będzie sporo. No i druga sprawa: ta iglica zwyczajnie przeszkadzałaby w transporcie i przechowywaniu w SDKu (nie można by było położyć żadnej makiety na wierzchu - a z racji sporej masy ta skała po prostu musi być na samym dnie szafy).

Z pozostałych zmian należałoby wskazać rezygnację (przynajmniej chwilową) z miejsca po ognisku i czachy jelenia przy "wejściu" do kamiennego kręgu. Te elementy jednak można dodać w każdej chwili - problemu być nie powinno. Można również uzupełnić ten teren o jeszcze inne detale - kilka pomysłów i garść bitsów jest :). "Zieleniny" natomiast nie żałowałem, choć równocześnie też starałem się nie przesadzać z jej ilością - wydaje mi się, że chyba mi się to udało, ale oceńcie sami.

A tymczasem zachęcam do obejrzenia zdjęć:
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz