24 stycznia 2014

Kyla, Bounty Hunter (zawiera cycki)

Kto nie zna tej figurki? Kto jeszcze jej nie ma? Nie wiem nawet, czy my jej gdzieś nie mamy - schowanej głęboko w pudełku, bo póki co nie używaliśmy żadnego najemnika, do którego by ona pasowała. Ale Kyla to jedna z lepszych kobiecych figurek z Reapera. Ma trochę "mangową" twarz i nadmiernie eksponuje swoje przednie walory, ale poza tym wygląda bardzo sensownie. Nieoficjalny łowca nagród jest dopuszczany do gry w naszych klubowych rozgrywkach, więc właściwie można ją wystawić. Chociaż widziałam ją już jako imperialnego zabójcę, a nawet łowczynię czarownic (kobieta wśród łowców czarownic - herezja). Oczywiście nie muszę dodawać, że jest malowana na zamówienie ;) Jest kilka ślicznych modeli wśród tych kobietek, które ostatnio dostałam, a najlepsze dopiero przede mną. 

Jeśli chodzi o malowanie, Kyla ma dużo detali, które sprawiają, że bywa upierdliwa w malowaniu. Ale nie przeszkadzało mi to jakoś bardzo. Sama pewnie wybrałabym nieco inną kolorystykę, zwłaszcza do włosów, ale właściciel tych figurek ewidentnie woli blondynki ;) A jak mówią, klient nasz pan. Chociaż może dobrze, że ścisłymi wytycznymi co do kolorów właściciel broni figurki przed moją nadmierną fantazją. Cycki, jak pisałam, nie są wśród ostatnich kobiecych modeli specjalnie wyróżniające się, więc nie będę się ich tak bardzo czepiać. To w końcu Reaper. 

Zapraszam do obejrzenia :)


2 komentarze:

  1. Są cycki jest impreza! :D Fajny figs, malowanie klasa.
    Też gdzieś miałem ten model...

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing work with this figure, details and colors are really great! Beautiful paintjob...and blog, I love your presentation!

    OdpowiedzUsuń