11 stycznia 2014

Szczuroogr Klanu Pestilens - na zamówienie

Powoli trzeba ruszać też inne zamówienia ;) Oprócz bandy Klanu Eshin, o której pisałam w podsumowaniu roku 2013, mam zrobić też bandę Pestilens - jak widać ktoś tu bardzo lubi szczury ;) Ten szczuroogr miał z początku służyć Klanowi Eshin i dopiero w trakcie malowania dowiedziałam się, że jednak będzie do Pestilens. Na szczęście liczne rany otwarte i pryszcze/ guzy pozwalają tę figurkę dopasować do właściwego klanu samym malowaniem. Spory z niego brzydal i paskudny, jak na szczuroogra przystało. Ale jeśli chodzi o malowanie, to model raczej prosty. Dużo radości dało mi bawienie się technicalami :)

To już chyba mój czwarty szczuroogr w życiu. Większość z nich była tak jak ten - metalowa, chociaż jeden plastikowy się trafił przy okazji bandy z KZ. Zdecydowanie wolę jednak metale, ale to akurat dziwne nie jest (za to przy ogrze z KZ plastik był wymarzonym materiałem, bo tam było trochę konwersji). Ale wracając do tego konkretnego pana... poza standardowym malowaniem, są też technicale. Typhus corrosion, który na małych elementach średnio się sprawdza, więc użyłam go minimalnie (nawet pewnie nie widać). Krew, bo jak wiemy, szczuroogry to krwiożercze stwory. I wreszcie miałam okazję użyć Nurgle rot'a, który całkiem mi się spodobał. Nie jest to tak fajne, jak mogłoby być, ale bez zarzutu. Ropiejące syfki i rany ładnie z tym wyglądają. 

To pewnie jedne z ostatnich zdjęć starym aparatem :) Zrealizowaliśmy wreszcie plan i w ramach wspólnego prezentu świątecznego kupiliśmy dziś sobie nowy aparat. Poprzedni służył nam prawie 5 lat i wcale zły nie był, choć miał duży problem ze zużyciem energii. Teraz jednak czas na coś porządniejszego (dzięki Wacławie za nieocenioną pomoc w wyborze!). Ciekawe, kiedy nauczę się to obsługiwać ;)

A tymczasem zapraszam do obejrzenia szczuroogra  :)


1 komentarz: