6 sierpnia 2014

Ostland na bogato - ogr #1

Internet mam w tej chwili kiepski, ale mimo to muszę, po prostu muszę zacząć wrzucać tu ogry ;) Jako modele duże i bardziej "trójwymiarowe" mają więcej zdjęć, ale mam nadzieję, że wszystkie się tu wrzucą. Jak Ostland, to muszą być ogry, dwa, bo tylko taki Ostland ma sens (tzn. może i Ostland bez żadnych ogrów ma sens, ale z jednym jeszcze nie widziałam, by ktoś takim grał). Ogr ostlandzki i ogr najemny, w większości band ten najemny jest robiony klimatem pod Ostland, nie widziałam jeszcze, żeby ktoś dawał zwykłego najemnika. Te ogry są jak dwaj bracia i mają być do siebie jakoś podobni. W tej bandzie są i oba te modele po prostu uwielbiam :) Mimo że podstawą do nich były zwyczajne plastiki. 

Ogór z punktu widzenia przewożenia modeli może wydawać się trochę niepraktyczny - z tym całym stołem jest naprawdę wysoki, ale klimat rekompensuje wszystkie problemy z transportem ;) Byłby idealny do scenariusza Last Orders! z BtB - tam wprawdzie stołami się nie rzuca, ale klimatem aż się prosi, by coś takiego wprowadzić. Mam nadzieję, że stół, który jest chyba z balsy, nie połamie się w trakcie grania. O ile jednostka jest mocna, to na figurkę - zresztą tak jak na wszystkie inne figurki - warto uważać. Zapraszam do obejrzenia :)


2 komentarze:

  1. beau boulot et pose très originale

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło świetnie :)))) Bałem się o balsę że może coś nie bardzo być do malowania ale efekt wyszedł super :))
    Bartek

    OdpowiedzUsuń