18 marca 2015

Dwarf Treasure Hunter

Wrzucam, bo już mi się klient niecierpliwi ;) Całkiem słusznie zresztą, bo już trochę czasu minęło, nim przejęłam do malowania dwa wyjątkowe krasnale. Ot, takie małe zamówienie, w ramach dodatku do całej reszty (czyli malowanych w 2013 WH, Averlandu itd. - pewnie niektórzy pamiętają). Obaj brodacze to najemnicy. Pierwszym jest znana, choć słabo już dostępna figurka krasnoludzkiego poszukiwacza skarbów - fajny model, fajny najemnik, a na stołach i tak go nie widać. Taki widać los. Nawet na house rules'ach w klubie nie był za często widywany. Ja raz w życiu go wynajęłam, ale zszedł w pierwszej turze i zginął na amen ;)  

Nie orientuję się, ile obecnie nerek trzeba sprzedać, by go mieć i jak często się zdarza na aukcjach - czasem trafia się jednak okazja i fajnie, że tu się udało. W odróżnieniu od naszego krasnala (tego oryginalnego, bo jeszcze był plastikowy), ten poszukiwacz skarbów jest kompletny, ma oryginalną swoją skrzynkę (skrzynko-plecak?) i latarnię. Nasz, choć kupiony razem z całym dobytkiem, został skrzywdzony konwersją, co muszę chyba w wolnej chwili naprawić. 

Resztę też ma na miejscu - najbardziej oczywiście lubię jego brodę. Nawet malowanie metalików nie było tak upierdliwe, choć głównie z nich się składa (tzn. one zajmują najwięcej czasu, bo czy procentowo stanowią większą część, to nie wiem). Ogólnie, jak to krasnal - miła robota. Zapraszam do obejrzenia.


10 komentarzy:

  1. Klawy brodacz! Czyli to jest ten legendarny krasnal-najemnik dedykowany do Mordheim? Wstyd się przyznać, ale pierwszy raz gościa na oczy widzę:|

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny. Ostatnio się przymierzałem do grania w questa z córką i brakowało mi właśnie poszukiwacza skarbów ... ten by się nadał idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny model z jeszcze lepszym malowaniem!!! A model to już nie do kupienia, nawet na aukcjach rzadkość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nerki nie oddałem ale z pięć dych mnie kosztował jakieś dwa lata temu. Teraz czasami jest na ebay'u. Malowanie klimatyczne, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowy ludek! Podobają mi się klamoty na plecach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne malowanie i bardzo fajny model! :) Swojego kiedys kupiłem u Faberów gdzie wisiał razem ze swoim 3 klonami bodajże przez półtora roku, wiec się nad jednym zlitowałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ma plecak i tą latarnie, naprawdę fajny model.
    Bartek

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo eleganckie malowanie :) Wredny brodaty pokurcz robi dobre wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny - klasyka!

    Michał

    OdpowiedzUsuń