22 marca 2015

Skaveński Klan Pestilens #16 - ulubiony szczurek!

Wszyscy wiecie, że na figurkach (skąd, która edycja, który rok, za kogo to robi w armii) znam się słabo. Potrafię określić w przybliżeniu rasę stworzenia, które przedstawia dany model ;) Tu nie mam wątpliwości, że to skaven - ma jedną z bardziej szczurzych mordek, jaką widziałam. Taką naprawdę szczurzą, aż się chce pogłaskać, mimo wyszczerzonych ząbków. Kim on w armii jest i co ma robić, nie mam pojęcia - zgaduję, że ma potężne moce dane mu przez Rogatego Szczura, ale nie z tego powodu ma mój szacunek. 

Przede wszystkim uwielbiam ten model za ilość detali i okazji do pobawienia się z metalikami (bo ja lubię metaliki, o ile trafia się coś ciekawego). Okazji do pobawienia się z malowaniem szaty nie wspomnę, bo to akurat miałam na wszystkich plague monkach ;) No i ta na wskroś szczurza głowa, o której już wspomniałam. Po prostu przepadłam dla tego modelu, pomalowałam go jako jednego z pierwszych. Nie wiem, kim będzie w tej bandzie, ale mam nadzieję, że zrobi rozróbę w bitwie :) Zapraszam do obejrzenia.


6 komentarzy:

  1. Rewelacyjny Skaven ! Świetna figurka oraz malowanie. Twoje szczurze, parchate pyszczki są świetnie pomalowane a ten jest najweselszym z całej bandy wrednych kanalarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Malowanie ekstra. Rzeczywiście model jest mocno wyekwipowany i jest to jego dużą zaletą. Btw jest to model Szarego Proroka z dzwonka bodajże z 5 bądź 6 edycji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny ten Szary Prorok! Faktycznie ryjek ma arcyszczurzy. On jest w podręczniku do Skavenów do 6 edycji WFB.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalny model. Malowanie jak zawsze na bardzo wysokim poziomie. Poraża w tym modelu ogromną ilość super detali! Piękny model do szczurzej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie pomalowany, naprawdę groźny:)

    OdpowiedzUsuń