5 sierpnia 2023

"Starzy" orkowie i gobliny #3 - czarny ork

Kontynuuję mini serię ze starymi figurkami orków i goblinów. Po "orku z pałaszem" oraz "orku z łukiem" czas na staroedycyjnego, plastikowego, czarnego orka w monopozie.

Obszerniejszego wstępu nie będzie - w zasadzie chyba wszystko napisałem przy okazji pierwszego wpisu o "orku z pałaszem".

Zapraszam zatem do obejrzenia zdjęć w rozwinięciu wpisu.











W ramach tradycyjnego dodatku jeszcze piosenka (po polsku i angielsku) wygenerowana przez jeden z czatów "AI" ;):


Jestem czarny ork, stary i zły

Nie boję się nikogo, nawet smoka

Walczę z każdym, kto stanie mi na drodze

Zabijam ludzi, krasnoludy i elfy

Lubię siekierę, topór i maczugę

Nienawidzę magii, strzał i pułapek

Wolę walkę wręcz, z krwią i flakami

Nie potrzebuję zbroi ani tarczy

Jestem czarny ork, stary i dumny

Nie słucham nikogo, nawet wodza

Rządzę swoim plemieniem z żelazną ręką

Zdobywam bogactwa, ziemię i sławę

Lubię piwo, grzyby i mięso

Nienawidzę roślin, owoców i warzyw

Wolę ucztę po bitwie, z łupami i niewolnikami

Nie potrzebuję przyjaciół ani sojuszników

Jestem czarny ork, stary i silny

Nie lękam się niczego, nawet śmierci

Walczę do końca, z honorem i zacięciem

Zostawiam po sobie ślad w historii

Lubię śpiewać, tańczyć i grać

Nienawidzę ciszy, spokoju i nudów

Wolę życie pełne przygód, ryzyka i emocji

Nie potrzebuję snu ani odpoczynku

I'm a black orc, old and mean

I fear no one, not even a dragon

I fight with anyone who gets in my way

I kill humans, dwarves and elves

I like axe, hammer and mace

I hate magic, arrows and traps

I prefer close combat, with blood and guts

I don't need armor or shield

I'm a black orc, old and proud

I listen to no one, not even a boss

I rule my tribe with an iron fist

I conquer riches, land and fame

I like beer, mushrooms and meat

I hate plants, fruits and vegetables

I prefer a feast after battle, with loot and slaves

I don't need friends or allies

I'm a black orc, old and strong

I fear nothing, not even death

I fight to the end, with honor and grit

I leave my mark in history

I like to sing, dance and play

I hate silence, peace and boredom

I prefer a life full of adventure, risk and emotion

I don't need sleep or rest


12 komentarzy:

  1. Ah. Kolejna podróż w ladz 90te! Miałem dwóch takich, ale rzecz jasne nie tak ładnie pomalowanych :)
    A i dzisiejsza piosenka wyszla super! ( choć Sara Connor nie pochwalą twojej zabawy że SI ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że i dla mnie jest to w pewnym sensie powrót do lat 90-tych i podobnie jak Ty swego czasu miałem garść tych starych plastików (jednego z orków nawet zaanektował mój brat na ulubioną zabawkę).

      Piosenki faktycznie wychodzą ciekawie, ale żeby nie drażnić za bardzo wspomnianej Sary Connor, stwierdziłem, że będę z tych nowinek technologicznych korzystał z umiarem.

      Dziękuję za miły komentarz!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Faktycznie konkretny z niego kafar, przynajmniej jak na realia swoich czasów i swojej edycji.

      Usuń
  3. Sentymentalne podróże z Hakiem. Bardzo dobry cykl i mam nadzieję, że wyruszymy jeszcze z tobą w podróż po innych Oldhammerowych modelach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękną nazwę cyklu zaproponowałeś! Bardzo mi się podoba i myślę, że będę go (z różną regularnością, ale jednak...) kontynuował, wykraczając oczywiście poza dotychczasowy krąg figurek orków i goblinów.

      Usuń
    2. Nazwa jest, to i cykl być musi! :) Pięknie się te ninetysowe ludki bronią.

      Usuń
    3. Jak nazwa i cykl już są, to muszę jeszcze figurek domalować! :)

      Usuń
  4. Zacny zielonoskóry i jego piosenka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ork :)
    Patrząc na niego odmłodziłem sie o jakieś 30 lat :)

    Coloured Dust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że ta stara figurka zadziałała odmładzająco :)!

      Usuń