11 marca 2012

Łowcy z Ostlandu - zdjęcie rodzinne

Ruffiani już pomalowani i właściwie miałam dzisiaj wrzucić zdjęcia kolejnego z nich, ale na Tom's Boring Mordheim Forum poproszono mnie o zbiorcze fotki łowców. Pomyślałam - czemu właściwie nie i zrobiłam kilka zdjęć na szybko. A że głównie wrzucam zdjęcia na bloga, to traktuję go już trochę jak serwer hostingowy i dla porządku to rodzinne zdjęcie wrzucam także tutaj.

Wszyscy myśliwi niedawno byli tu prezentowani. Myślę, że wyglądają nieźle, ale komentarz należy do Czytelników :)





8 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo zacnie. Świetnie wybrany kolor kurtek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Inkubem. Świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Zbiorowe zdjęcie podkreśla klasę wszystkich Ostlandczyków i każdego z osobna!

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba najlepsza praca, pojedynczo jakoś mi umykali, ale grupką!! pełen respekt:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice indeed, great character.

    OdpowiedzUsuń