14 lipca 2012

Skaveński Klan Eshin - verminkini (5)

Kolejna para verminkinów z Klanu Eshin nadchodzi. Tym razem jeden z modeli, który Tomek wcisnął mi dopiero niedawno (a ja w swej dobroci postanowiłam go pomalować ;)) i niewolnik-albinos - prawdziwy albinos, bo ma nawet czerwone oczy. Podobno szczury o czerwonych oczach często w starszym wieku mają problemy ze wzrokiem, ale radzą sobie dzięki węchowi. Chociaż u skavenów to chyba bez znaczenia, bo który verminkin dożywa starszego wieku...

Drugi natomiast był konwertowany poprzez dodanie łapki z nożem. Reszta jest (chyba) oryginalna; jak już pisałam, słabo znam się na modelach skavenów. Ja to tylko maluję ;) To był jeden z tych modeli, na widok których narzekałam, że jak choinka obwieszony... ale z drugiej strony w Mordheim to aż tak nie zawadza. Można iść do walki z całym dobytkiem.

Zapraszam do obejrzenia :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz