26 lipca 2012

Frodo Baggins, wersja druga

Przyznaję się bez bicia - nie znam się dobrze na figurkach do LOTRa. Miałam drobny problem z hobbitami, bo ludzie sprzedający je na Allegro sami często nie wiedzą, co sprzedają. I tak zamiast Merry'ego, Pippina i Sama przyszli Merry, Pippin i... drugi Frodo. To znaczy druga wersja Froda. Nieco inna, ale moim zdaniem dużo lepsza niż ta najczęściej spotykana. Dużo bardziej podoba mi się jego twarz i płaszcz. Właściwie nie potrzebowałam drugiego Froda, ale skoro już był i został przygotowany do malowania, to pomalowałam go razem z innymi hobbitami. A Sama już kupiłam i czekam na wysyłkę, więc wkrótce będą wszyscy czterej w komplecie.

Ten Frodo jest fajniejszy właśnie dzięki temu, że prostszy i mniej oklepany. Malowało mi się go znacznie łatwiej i przyjemniej, niż poprzedni model. Ma nieco mniej wredny wyraz twarzy, więc chyba udał się lepiej ;) Kolory ciuchów zrobiłam te same - i tak różnic między obydwoma modelami jest wiele. Zapraszam do obejrzenia :)





1 komentarz:

  1. Gdzieś mnie się plącze opakowanie z tą figurką i jak tak patrzę na Twoje malowanie i rozmiary tej figurki - wyszło naprawdę fajnie.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń