14 września 2019

30-dniowe Wyzwanie Fantastyczne. Dzień 14: Twój ulubiony gadżet fantastyczny (nie broń)?

W czternastym dniu "30-dniowego Wyzwania Fantastycznego" odpowiem na pytanie: "Twój ulubiony gadżet fantastyczny (nie broń)?".


Odpowiedź na ww. pytanie znajdziecie tradycyjnie w rozwinięciu posta.

Zachęcam także do lektury moich odpowiedzi na pozostałe pytania zadane w ramach "Wyzwania".

Wprawdzie nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem intencje autora pytania i definicję pojęcia "gadżet fantastyczny", ale spojrzałem na inne pytania (tj. czy nie ma pytania stricte o przedmiot magiczny), zastanowiłem się chwilę... i wydaje mi się, że mój wybór uwidoczniony poniżej, a znany wszem i wobec chyba wszystkim fanom fantastyki, powinien pasować, choć wiem, że oryginalnością nie grzeszę:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz